Нові айдентика та брендовий герой Stage Show

16.05.2024

Нові айдентика та брендовий герой Stage Show

16.05.2024

Нові айдентика та брендовий герой Stage Show

16.05.2024

Stage Show презентувала оновлену айдентику, що втілює цінності уяви, щирості, відкриття та цікавості.

"Ми прагнемо, щоб кожен проєкт Stage Show був справжнім відкриттям для наших глядачів, – розповідає директор компанії Олег Критський. – Нова айдентика, наш брендовий герой Люмос та слоган "Всесвіт неймовірних вражень" покликані запалити цікавість, подарувати щирі емоції та відобразити цінності, які ми втілюємо у своїх шоу."

Центральними елементами нового стилю стали абстрактні символи світла софітів, які запрошують глядачів увімкнути фантазію та віднайти власні образи.

Нова айдентика вже активно використовується в соціальних мережах Stage Show, а також у рекламній кампанії проєкту "Резиденція Мавки", який нещодавно стартував.

Stage Show презентувала оновлену айдентику, що втілює цінності уяви, щирості, відкриття та цікавості.

"Ми прагнемо, щоб кожен проєкт Stage Show був справжнім відкриттям для наших глядачів, – розповідає директор компанії Олег Критський. – Нова айдентика, наш брендовий герой Люмос та слоган "Всесвіт неймовірних вражень" покликані запалити цікавість, подарувати щирі емоції та відобразити цінності, які ми втілюємо у своїх шоу."

Центральними елементами нового стилю стали абстрактні символи світла софітів, які запрошують глядачів увімкнути фантазію та віднайти власні образи.

Нова айдентика вже активно використовується в соціальних мережах Stage Show, а також у рекламній кампанії проєкту "Резиденція Мавки", який нещодавно стартував.

Stage Show презентувала оновлену айдентику, що втілює цінності уяви, щирості, відкриття та цікавості.

"Ми прагнемо, щоб кожен проєкт Stage Show був справжнім відкриттям для наших глядачів, – розповідає директор компанії Олег Критський. – Нова айдентика, наш брендовий герой Люмос та слоган "Всесвіт неймовірних вражень" покликані запалити цікавість, подарувати щирі емоції та відобразити цінності, які ми втілюємо у своїх шоу."

Центральними елементами нового стилю стали абстрактні символи світла софітів, які запрошують глядачів увімкнути фантазію та віднайти власні образи.

Нова айдентика вже активно використовується в соціальних мережах Stage Show, а також у рекламній кампанії проєкту "Резиденція Мавки", який нещодавно стартував.

© 2024 Stage Show

© 2024 Stage Show

© 2024 Stage Show