Stage Show презентувала оновлену айдентику, що втілює цінності уяви, щирості, відкриття та цікавості.
"Ми прагнемо, щоб кожен проєкт Stage Show був справжнім відкриттям для наших глядачів, – розповідає директор компанії Олег Критський. – Нова айдентика, наш брендовий герой Люмос та слоган "Всесвіт неймовірних вражень" покликані запалити цікавість, подарувати щирі емоції та відобразити цінності, які ми втілюємо у своїх шоу."
Центральними елементами нового стилю стали абстрактні символи світла софітів, які запрошують глядачів увімкнути фантазію та віднайти власні образи.
Нова айдентика вже активно використовується в соціальних мережах Stage Show, а також у рекламній кампанії проєкту "Резиденція Мавки", який нещодавно стартував.